Photobucket Photobucket Photobucket       Photobucket

Friday, March 2, 2012

Day 3: Necklaces-Unos Encima de Otros

[ 1:  Kenneth Jay Wood Necklace, 2: Brazilian Beach Necklace, 3: Similar Necklace  4: Bauble Bar Tribal Bead Medley, 5: Blanco Coin Chocker, 6: Asos Seedbead Collar,  7: Vanessa Mooney Long Necklace, 8: Anthropologie Necklace, 9: Mango Ethnic Necklace ]

Ni me acuerdo la última vez que me puse un collar hasta el otro día...Inspirada en mi amiga Sara, decidí convertirlo en un must de esta temporada(ella los lleva desde que la conozco). Y como soy de una mujer de extremos...cuantos más mejor y además juntos.Caros, baratos, hippies, de colores chillones, busca una combinación que funcione y a la calle!
..................................................................................................................................................................
I forgot the last time I wore a necklace...But inspired by my friend Sara (she has been wearing them forever), I´ve decided to make them the statement pieces of the season. Given that I´m a woman of extremes, the more the better and all at once.Expensive, non-expensive, hippies, neon colors, find a combination that works and hit the streets!

3 comments:

  1. Me encanta La idea!!!

    ReplyDelete
  2. y a mi!! pero dejemoslo para veranito que ahora con tanto pañuelo parezco una masai!!
    Guada.

    ReplyDelete
  3. wow, all of these mixes are to die for! Perfect for summer festivals, love it

    ReplyDelete